hello, i just heared the news that "de kljin chef" proud member of lg is stopping playing all kinds of games. no i want to have many reactions from your heart to say him goodbye later there will be a present maybe for him but thats for later now react please we are losing a great man grts de_Slager we will never see again
hey kljin chef, vind echt jammer dat je weg gaat. Je was zo een goeie speler en was altijd fijn om met u mee te spelen. Ook al werd iktelkens door u gekilld, maar da was ni erg. Hoop da je u snel bedenkt en terug komt spelen ze !! Maar wens u het aller beste met wat je ook allemaal gaat doen. onderandere u huisje en u toekomstig gezinnetje en al die dingen En weet da ge al uitgenodigd zijt bij mijn home party he hehe groetjes, en het aller beste he maat!! Wim
ah klijn tog, man ik ga ke zekers missen. Goede speler, zaagde niet gelijk mij . Maar iedereen heeft zjn redenen. Hopelijk zie ik je nog opt forum, beetje bijpraten enal. Ah man, je was een goede bijdrage voor de LG clan, je zal altijd bij LG blijven. Als je ooit es trugkomt mag je me een dikke goede aantal keren kniven . Man, man, ik ga je missen, bb mate, u r awesome! :cry:
yeeeeeeeeeeeeeeeet kljin ik ken je mss nie zo goed als de rest maar het is niet omdat je niet meer game'd dat je daarvoor geen contact meer kan houden met ons via msn ofzo ik hoop dat we elkaar kunnen spreken want ''vrienden zijn niet voor even maar voor het leven'' grtz dark 8) :evil: :badgrin:
Jo Chefke je weet watk heb gezegd mocht je terugkomen, vrees niet om LG voor je naam te zetten En we willen foto's zien van de kleine als de tijd rijp is
Een kleine krijgen is geen reden om te stoppen, misschien mindere maar ja. Ieder zijn reden. Ik hoop U nog wel eens te zien. Was altijd plesant. Veel geluk met de kleine.
hey doet veel plezier om dit te lezen maar ik ben nie van aardbol verdwenen zal niet meer spelen maar wel meer op forum zijn. Heb veel plezier beleefd tijdens het gamen maar ik weet was een stille jongen maar ik genoot van spel ook verloor ik veel veel plezier verder en LG is top he Grtz |LG| Kljin_chef