Sorry that i put this in dutch! (I'm just asking if someone can help me explain somethings, but it has to be in dutch so...) Kan er iemand mij helpen met de volgende begrippen uit te leggen in een paar zinnen per begrip? 1) Partitioneren 2) Formateren 3) Systeem back-up plz help me hier mee!
lol is dit huiswerk? Partitioneren. Letterlijke verteling is volgens mij indelen. aan de andere termen te zien lijkt het me om partitioneren van een harde schrijf te gaan. Hierbij deel je de harde schijf op in verschillende partities. dus in je pc zit één harde schijf, maar als je in windows kijkt zie je d'r bijvoorbeeld 3 c:, d: e: formateren. Hierbij heb je twee verschillende varianten. de meest bekende is dat alle data van de harde schijf wordt verwijdert. daarnaast wordt je table ook leeg gemaakt. In deze table staat precies waar elk bestand te vinden is op de harde schijf. Quick format verwijdert alleen de table. Hierdoor lijkt het voor de pc of er geen bestanden meer op de harde schijf staan, maar de harde schijf staat gewoon vol. systeem backu-up backup is een kopie van het orgineel die je later kunt gebruiken om het orgineel weer te herschrijven bij fouten.
Lol Eric, jij helpt ook iedereen. Goedgelovige Thomas... En Fluff... ooit gehoord van Google... is er in het nederlands, Wikipedia trouwens ook....
Voorruit, ze hebben ook http://www.google.be dan... en wikipedia ook in het west-vlaams en franstalig en limburgs als hij het kan verstaan/lezen... * OOPS * :? :shock: I edited your post instead of quoting you. Shit, shouldn't be doing this @ work... *GUUS*
Nee ik was gewoon te lui om het op te zoeke. Zo ben ik dan wel he Een luie belg!!! Toch nog bedankt Ericjuh
Lol Ey fluff welke volgorde volg jij nu bij het bouwen van een nieuwe pc ? (ff kijken of je er nog wat van geleerd hebt. ^^ )
Luister: ik ken eigenlijk weinig van pc's maar ik denk dat het zo is zoals ik ze heb staan??? weet het echt niet denk dat maar mzzl