I shall sing a song! lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria! in de gloria! in de gloria! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepip HOERA! hipperdepipperdepip! HOERA!
Congratulations! have a nice day and eat a lot of cake :lol: but don't forget to save something for us Happy birthday!
Happy Birthday Sweety Pie... Did Doel give you a kiss from me??? I asked him to.. Have some drinks and enjoy...
Mona skatje congratzz on your birthday and i won`t sing a song..that`s my present..if ya ever heard me sing you know this is a huuggee present
men lever geeft al een foutmelding! omdat je jarig bent zal ik hem vanavond maar helemaal verkloten! congratz lady! fijne dag nog!