hij./zij mijn server kan vinden [GLCOTI]-= TF =- All Maps and more 80.56.189.147 Ik heb mijn twijfels of het goed staat geconfigureerd,.,vandaar thnx alvast
en hoe krijg ik er meer mappen bij enzo?... hij draait nu alleen 2fort... Dus hoe krijg ik de server zover dat hij mappen rotation aan heeft staan?
Ja ok, de maplist.txt heeft alleen een lijstje mappen.. maar toen ik die HLSDupdatetool installeerde kwamen er ook default mappen mee, dus ik neem aan dat de mappen in mijn TF2 client map niet voldoende zijn om als servermappen te draaien.. of anders gezegd... moet ik al de mappen die ik wil draaien nog een keer downloaden voor een server?? En zet je in server.cfg ergens de maprotation neer?.. dus hoelang een map duurt e.d.?
maprotatie is mapcycle.txt server.cfg zet je idd alle dingen in zoals tijdsduur van map. google d'r maar ff op en je vind veel complete server.cfgtjes server thuis hosten werkt ook niet echt. je internet verbinding is daar niet op gemaakt. Veel te veel routing.
K, hij draait nu... dus als mensen hem willen proberen... graag. Ik krijg commando's zoals "time", "nextmap" e.d. nog niet aan de praat, dus ik weet ff niet of maprotation nu ook echt werkt... dus ik hoor het graag
Ik installeerde vroeger (toen ik nog men eigen css server had) mani admin plugin (dit is er ook voor tf2) dat maakt het configureren van je server veel makkelijker + er zitten standaard dingen zoals nextmap in.
De wie? k... ga ik dat ook ff downloaden.... Is dat makkelijk te installeren??.. of ook 5 uur install zoals TF2 server?
tf2 server installeren is veeeeeeeeeeel makkerlijker dan mani admin nextmap, time is idd wat van mani admin.