1. The trade part of Lethal Zone has fully been taken over by FoG (Fortress of Gamers) and this site can no longer be used to make appeals. If you feel that your tag is unjust, please file an appeal over at https://f-o-g.eu.trade instead.

kan iemand met TF2 even kijken of...

Discussion in 'Lethal Chat' started by Anonymous, Jan 12, 2008.

1. Anonymous

Anonymous Guest

hij./zij mijn server kan vinden :p

[GLCOTI]-= TF =- All Maps and more
    80.56.189.147

Ik heb mijn twijfels of het goed staat geconfigureerd,.,vandaar

thnx alvast

2. Anonymous

Anonymous Guest

en hoe krijg ik er meer mappen bij enzo?...
    hij draait nu alleen 2fort...
    Dus hoe krijg ik de server zover dat hij mappen rotation aan heeft staan?

3. Anonymous

Anonymous Guest

in maplist.txt (in tf2 dir) kun je de maps kwijt.

server werkt btw!

4. Anonymous

Anonymous Guest

ok thnx... ga ik ff mee knutselen vandaag :D

Is puur voor de fun hoor... dus hij zal niet 24/7 aanstaan :)

5. Anonymous

Anonymous Guest

Ja ok, de maplist.txt heeft alleen een lijstje mappen.. maar toen ik die HLSDupdatetool installeerde kwamen er ook default mappen mee, dus ik neem aan dat de mappen in mijn TF2 client map niet voldoende zijn om als servermappen te draaien..

of anders gezegd... moet ik al de mappen die ik wil draaien nog een keer downloaden voor een server??

En zet je in server.cfg ergens de maprotation neer?.. dus hoelang een map duurt e.d.?

6. Anonymous

Anonymous Guest

maprotatie is mapcycle.txt

server.cfg zet je idd alle dingen in zoals tijdsduur van map. google d'r maar ff op en je vind veel complete server.cfgtjes

server thuis hosten werkt ook niet echt. je internet verbinding is daar niet op gemaakt. Veel te veel routing.

7. Anonymous

Anonymous Guest

K, hij draait nu... dus als mensen hem willen proberen... graag.

Ik krijg commando's zoals "time", "nextmap" e.d. nog niet aan de praat, dus ik weet ff niet of maprotation nu ook echt werkt... dus ik hoor het graag :)

8. Anonymous

Anonymous Guest

Ik installeerde vroeger (toen ik nog men eigen css server had) mani admin plugin (dit is er ook voor tf2) dat maakt het configureren van je server veel makkelijker + er zitten standaard dingen zoals nextmap in.

9. Anonymous

Anonymous Guest

De wie?

k... ga ik dat ook ff downloaden....
    Is dat makkelijk te installeren??.. of ook 5 uur install zoals TF2 server? :p

10. Anonymous

Anonymous Guest

tf2 server installeren is veeeeeeeeeeel makkerlijker dan mani admin :)

nextmap, time is idd wat van mani admin.