Can some tell me what this means ????? Jag hade tydligen fel, denna fungerar halvt. Den nollställer dina dagar efter att du har installerat den men sen så kan den inte nollställa igen. Dock så kan du ju installera om det om en månad igen.
Thanks for telling it is swedish, saves a lot of time searching.... Seems like somebody installed Halflife, and he had to install it again in a month. But he, Im no Sweed.
Ik was blijkbaar verkeerd, dit werkt de helft. Het resetten van uw dagen nadat u het programma heeft geïnstalleerd, maar dan kan het niet opnieuw in te stellen. Maar natuurlijk kunt u deze installeren in een maand opnieuw. I was apparently wrong, this works half. The reset your days after you've installed it, but then it can not be reset again. But of course you can install it in a month again. greet'z google ---> translations http://www.google.nl/language_tools?hl=nl
Jag hade tydligen fel, denna fungerar halvt. Den nollställer dina dagar efter att du har installerat den men sen så kan den inte nollställa igen. Dock så kan du ju installera om det om en månad igen. I was apparently wrong, this barely works. It reset your days after you have installed it, but then you can't reset again. Tho, you can just install it in a month again. I am norwegian, so sweedish ain't that hard, but again, they are from sweeden
Jag hade tydligen fel, denna fungerar halvt. Den nollställer dina dagar efter att du har installerat den men sen så kan den inte nollställa igen. Dock så kan du ju installera om det om en månad igen. Minä olin ilmeisen väärässä, se toimii puoliksi. Se nollaa sinun päiväsi sen jälkeen kun olet sen asentanut mutta sen jälkeen et voi sitä nollata enää. Toki voit sen asentaa uudestaan kukauden päästä taas. That was the finnish version of it 8)