Hi Guy's in het orginele topic kan ik mijn post niet meer editen, of reply'en in het topic, vandaar dit topic. sjaakieXXL, Hybrid en ik hebben nog wat mensen bij elkaar gekregen en de stand is ongeveer 20 a 25 deelnemers op dit moment, het zouden er nog meer kunnen worden. de reservering is gemaakt voor 20 juni 11.00 daar aanwezig, het definitieve aantal moet ik een week van te voren doorgeven zodat zij weten wat ze mee moeten nemen. We moeten van tevoren betalen, aangezien ik geen bank ben zou ik het zeer op prijs stellen dat jullie voor 14 juni betalen. Ik heb een rekening waar het geld naar gestort kan worden. (let op alleen het arrangement a 37,50 de rest is contant daar!!!!) Hier komt ie: T.n.v. D.Godschalk Reknr. 1601.66.314 (rabobank) Plaats: Zoetermeer Voor onze buurtjes wat extra info: IBAN: NL20 RABO 160166314 BIC: RABONL2U Als je het geld overmaakt zorg ervoor dat je je nickname(s) en "paintball 20 Juni 2009" erin verwerkt ander weet ik straks niet meer wie wel of niet betaald heeft. we hebben wederom een "paint" aanbieding gekregen: 2000 balletjes voor 75,00 (is alleen contant te betalen) onderling komen we daar best wel weer uit net als voorgaande keren. Guus Geluk zal de orginele post bijhouden wie er komen (dus laat daar weten of je komt) en laat even in deze post weten dat je het geld heb overgemaakt. Tot 20 juni, Guardian Link naar eerste topic: viewtopic.php?f=14&t=4527&p=50527#p50527
He Slet, moeten we nog ff iets afspreken over hoelaat waar we meeten? Ik moet ff kijken wie nog mee wil, aan deze kant.
Ik heb 2 vrijkaartjes. Bij minimale deelname van 10 personen. Ik ga niet meer maar wil ze wel iemand opsturen. Wie spreekt me even aan op steam of pmt me even zodat ik ze iemand op kan sturen? Weet niet of ze nog geldig zijn maar je kan het altijd proberen. Lators... Day
you rock???¿¿¿¿ you sucked a short story of the day: the weather was really nice about 20 degrees sunny and some clouds aroud 11.00 we started playing, everything was 1000% better than the last time. 3 working airstations, enough markers, plenty of beer and soft drinks, food also plenty of them. they upgrade the fields ( from 9 to 12 fields) verry nice new ones!!! we played from 11.00 till about 16.00, 5 double games. (10 vs 10) alot of headies are given, and i was given a neckshot till bleeding :evil: we have pictures and they will come in a couple of days. Guardian Ps: Domerunner i talked with the guy from PJ, you get your money refuned by me. ( affcourse a amount of 99% is for me :badgrin: :badgrin: ) i transfered 37,50 to you.
Damn bro thats not what i suggested..i wanted 2 give yall a drink from me..hmmmm aahh well then i will have 2 bring some beer next time 2 settle the score