Hola, Speel graag met mijn vrienden op de TF2 server van lethalzone, we ervaren alleen 1 narigheidje in de config van de server. Als 1 van ons ge-autoteamchanged wordt naar het andere team en dus niet meer lekker met ons mee kan spelen terwijl we op ventrilo wat babbelen dan kan hij niet meer terug naar het team van de rest van ons, zelfs niet als ons team minder spelers heeft. Ik hoop dat jullie willen overwegen dat uit de config te halen. Ander puntje heeft betrekking op statspagina. Ons team: #bumba . wordt door de statspage niet herkend als clan, en dat vinden we wel jammer, ik weet niet of het mogelijk is om een clan handmatig toe te voegen aan de statspage maar dat zou geweldig zijn. Zie jullie morgen weer op het slagveld. Trusten, Hans
Hallo Ender, over de teambalance kan ik kort zijn , dat gaat er niet uit. Elk systeem heeft zijn voor en nadelen en op dit moment heeft autoteambalance nog steeds voordelen tov alles handmatig Maar helaas switched die ook team genootjes... Als voor het andere. We kunnen je clantag handmatig toevoegen als dat nodig is.
wat nos zegt gaan we idd niks doen aan de teambalance. De teambalance vind ik op zich niet zo slecht, maar zoals je aangaf wou je graag terug naar het andere team. En dat is niet echt de bedoeling daarmee. Daarom hebben wij de optie aangezet dat je niet kan switchen per team. Ik weet dat het soms niet leuk is dat je in een ander team zit, maar daar kan ik helaas niks aan doen. ik zal je clan ff toevoegen
Realy nice u play on TF2 server, als jullie nou ook eens op teamspeak2 komen zal leuk zijn zijn altijd wel mensen die aan het spelen zijn. dus kom xtje langs of stap over naar TS2.... Greetz Dommel.
Buh, ons clannetje staat nog niet in de clanranking, is er iets mis gegaan eric? onze nicks zijn #bumba . ender etc, maar ingame laat het spel het # niet zien, misschien dat het daarom mis is gegaan?
dat autoforce team is nog veel irritanter als je met iemand wilt samenspelen.. net nog een gevechtje mee gehad maar verloren tegen die autoforceteam functie
Hihi ericjuh superbedankt dat je steeds voor me bezig bent met die gare clanstats van mijn clannetje, maar heb nog 1 vraagie. Nu zijn er wel clanstats van bumba . ender, maar van mijn vriendjes die toch ook stats hebben op deze server niet. Die staan niet bij bumba .? Ik begrijp niet precies waarom niet, maar we gaan eruit komen.
ze moeten wel precies dezelfde letters,spaties,tekens en cijfers hebben. als dat niet geval is ziet hlstats het niet goed. http://lethal.hlstatsx.com/?mode=claninfo&clan=5523