1. The trade part of Lethal Zone has fully been taken over by FoG (Fortress of Gamers) and this site can no longer be used to make appeals. If you feel that your tag is unjust, please file an appeal over at https://f-o-g.eu.trade instead.

Valve maakt TF2 plannen bekend (in dutch)

Discussion in 'Team Fortress 2' started by Anonymous, Jan 23, 2008.

1. Anonymous

Anonymous Guest

(Bron : tweakers.net)

In Team Fortress 2 krijgt elke class nieuwe wapens die vrijgespeeld kunnen worden, zo heeft de ontwikkelaar bekendgemaakt. Het schietspel krijgt bovendien een nieuw spelonderdeel.

Dat Valve veranderingen in het schietspel Team Fortress 2 wil aanbrengen is al langer bekend. De ontwikkelaar zal de komende maanden de negen speelbare classes onder handen nemen. Elke class krijgt nieuwe wapens, zo wist tijdschrift PC Gamer te achterhalen. Het spel krijgt bovendien een nieuwe spelvorm, waarin één team een kar moet bewaken en voortbewegen. De kar moet naar het vijandige kamp gebracht worden en het andere team moet dat uiteraard zien te verhinderen.

Van de beschikbare classes wordt de Medic als eerste aangepast. Die krijgt twee nieuwe wapens die pas beschikbaar komen als er voldoende punten gescoord zijn. Zo krijgt de Medic beschikking over de Overhealer, waarmee hij zijn teamgenoten standaard een dubbele hoeveelheid gezondheid kan geven. Alle nieuwe wapens zullen echter ook een negatief effect hebben. Zo zal een speler met dubbele gezondheid minder vaak Ubercharge kunnen gebruiken. De Medic krijgt nog een tweede wapen erbij, al is nog niet bekend wat het effect daarvan is.

Bij de Pyro wil Valve het scoren wat makkelijker maken. De speler zal voortaan punten krijgen zodra een vijandige speler in brand staat en niet alleen als die speler dood gaat. Ook voor de Soldier heeft Valve al plannen, zo liet de ontwikkelaar in een e-mail aan een fan weten. De Soldier zal wat minder makkelijk van zijn raketwerper gebruik kunnen maken.

De nieuwe spelvorm wordt geïntroduceerd in de nieuwe map Goldrush, die tegelijk zal verschijnen met een bijgewerkte versie van Badlands, een map die Valve al eerder onder handen wilde nemen. Alle wijzigingen zullen de komende maanden in de vorm van patches doorgevoerd worden.

Met de nieuwe wapens voor elke class en een nieuwe spelvorm grijpt Valve stevig in. Team Fortress 2 ligt nog geen drie maanden in de winkel en kennelijk is Valve niet tevreden met het eindproduct, terwijl er toch negen jaar aan het spel gewerkt is.

2. M3lv1n

M3lv1n Registered

Awesome! ik bedoel als Valve neit tevreden is over het eindproduct en ik vind het nu al helemaaaal geweldig, dan wordt dit helemaal de bom 8)

3. Doelwit

Doelwit Registered

ik zag in hammer al een turret achtig wapen, ander soort sentry die me niet bekend voorkwam in het spel. Misschien is dat een van de nieuwere wapens voor de eingineer?
    Ik hoop ook dat ze de dynamietstaven van de demoman erbij doen, zoals die in de promo filmpjes te zien was.

4. Anonymous

Anonymous Guest

ik heb die sentry niet gezien, maar screenshots van de nieuwe map zaten ook nieuwe sentry's in!

5. Anonymous

Anonymous Guest

Was jij die fan niet XT? ^^

6. Anonymous

Anonymous Guest

Ook ik ben Fan van de Pyro...
    En vind het fijn dat ze dit aan passen.
    Steek heel vaak groepen mensen in de hens, en krijg dan maar een paar mensen :)

7. Anonymous

Anonymous Guest

ben het idd met guus eens! pyro ftw! Maar soldier (long distance) vs pyro (short distance) in closecombat = soldier always wins of hij blaast zichzelf op!