Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter: "Ik zie het al uit de kom" Wat is er erger dan een dom blondje? Spoiler een blonde belg Wat zegt een kip als die tegen een paal aanloopt? Spoiler TOK! Wat gebeurt er als je een geel steentje in het water gooit? Spoiler Dan zinkt hij Een man komt bij de dierenwinkel: "Meneer heeft u misschien papegaaien?" Verkoper: "Maar natuurlijk meneer, kijkt u hier eens." "Ow dat is wel een mooi beest, maar waarom heeft die 2 touwtjes om zijn poten?" "Dat zal ik u eens uitleggen meneer, als u aan het linkertouwtje trekt zegt de papegaai goeiemorgen, als u aan het rechtertouwtje trekt zegt de papegaai weltrusten." "Ah dat is mooi, maar wat gebeurt er als ik aan beide touwtjes trek?" Papegaai: "Dan val ik sukkel!" Er komen 3 kabouters het bos uitlopen: "Wij hebben toverkracht", 5 minuten later komt er nog een kabouter het bos uitlopen: "Ik ben To" 2 zandkorrels lopen door de woestijn, zegt de een tegen de ander: "Niet achteromkijken hoor, maar volgens mij worden we achtervolgd!" Een bejaarde man van rond de 75 die een houten been heeft valt van 98 meter naar beneden, wat klopt er niet? Spoiler zijn hart ONOPLOSBARE VRAAGSTUKKEN Waarom melden ze op de televisie dat er stroomstoringen zijn? Wat gebeurt er als je je 2 keer halfdood schrikt? Als je je best doet om te falen en je slaagt daarin, heb je dan gefaald of juist niet? Hoe kan een huis helemaal opbranden als het afbrandt? Als een woord in het woordenboek fout gespeld is, hoe kom je daar dan achter? Heet een vlieg zonder vleugels een loop? Als hondenvoer een nieuwe verbeterde smaak heeft, wie proeft dat dan? Als er in een Amerikaanse gevangenis een dodelijke injectie wordt gegeven, waarom wordt dan eerst de naald gesterilliseerd? Zijn er blindegeleidemensen voor honden? Als een schizofreen dreigt zelfmoord te plegen, is dit dan een gijzeling? Is er een ander woord voor synoniem? Als olijfolie wordt gemaakt van olijven, waar wordt babyolie dan van gemaakt? Waarom is een boksring vierkant? Als je leven in een crisi verkeert op het moment dat je verstoppertje speelt, heb je dan automatisch verloren omdat je jezelf kwijt bent? HAVE FUN 8)